В кошику:
Доставка:
До сплати:
  _ позицій
  _ грн.
  _ грн.
 
RU
UA
Ремонт, доставка, установка   
  Головна
  Ремонт
  Товари
  Доставка
  Контакти
  Наші клієнти
 login:

 password:


вхід    

» (реєстрація)    

БЛОГ сайту

Дрібнички зі старої електроніки

Лазер з DVD RW дисководу, нічне підсвічування для клавіатури!, свердлильний верстат... Що далі?

Самозаймання Блоків Живлення (БЖ) і комп'ютерів

Самозаймання Блоків живлення, акумуляторів, джерел безперебійного живлення і комп'ютерів

Вибір обслуговування, ремонт комп'ютера вдома

Зібрана статистика найбільш частих випадків, коли сервісні центри перевищують свої повноваження, за рахунок клієнтів







 

 

 

 

 

Вибір обслуговування, ремонт комп'ютера вдома

 

 

Найпоширеніші агресивні прийоми підтримки бізнесу з сервісного ремонту.

Почулося? Хіба не клієнт завжди правий? Про правоту клієнта окрема тема розмови, але нам потрібно зрозуміти зараз, як може сервісний центр "примусово" прив'язати клієнта до обслуговування тільки через свій сервісний центр, а також хитрувати на здирство грошей

 

1. Фірма не турбується про відповідальність і навичках свого персоналу, а турбується про прибуток.

  • - Персонал завжди піде на поводу у клієнта, якщо він просить виклик додому. Приїжджає "фахівець", говорить навіть при середніх або банальних поломках, що комп'ютер або принтер потрібно везти в їхній центр. Клієнт змушено погодиться, і сплатить "за виклик і огляд", у той момент коли фахівець зовсім не був умілим ремонтником, а всього лише виявився менеджером з розумним обличчям. З'ясувати сюжет ситуації досить просто - задайте собі питання про що саме ви домовлялися по телефону, до приїзду цього фахівця, і що він повинен був організувати як фахівець із ремонту. Іноді різні недомовленості, стають вашими особистими ворогами. Але грошики ви оплатили, як компенсацію витраченого на вас часу.
  • - Припустимо, з менеджером одного сервісного центру ви все з'ясували за попереднім узгодженням по-телефону. Але ваш вибір залишився великий, ви продовжуєте дзвонити по різних фірмах, засвідчуючи себе в ціні послуг. Вам важлива якість ремонту й ціна. Після чергового дзвінка ви забуваєте, що саме вам було необхідно для ефективного усунення неполадок у комп'ютері саме у вас вдома. Тепер ви із захватом вислухуєте ціноутворення й розповіді від іншого менеджера. Можливо ваш пріоритет став таким, що тепер вам важливіше відстань до сервісного центру. Що ви прагнете в такому випадку - знаєте тільки ви. Яка гарантія того, що ви побачите свій комп'ютер знову без нервових зривів. Ефект такої ж - недомовленості умов "як і де будуть виконуватися роботи".

2. Фірма прив'язує приватних клієнтів до договору.

  • - Найпоширеніша практика операторів мобільного зв'язку, операторів послуг Інтернет, і агентів банку перекочувала в сферу обслуговування. Вас просять підписати договір, щоб обслуговування стало для вас дешевше, при кожному зверненні. З одного боку, постійний обслуговуючий фахівець - буде знати проблеми вашого комп'ютера, подібно сімейного лікаря, менше витрачати час на простір їм поставлених завдань, не знадобиться заново перенастроювати все устаткування. Фахівець і ви, знаєте список вашого софта, який необхідний для роботи. Утиліти фільтрації й відновлення, заздалегідь налаштовані фахівцем сервісного обслуговування програм, прив'язані індивідуально "тільки до вашого комп'ютера" і зможуть у майбутньому послужити швидкому! відновленню всієї системи за дуже короткий час. Але в підсумку вашу свободу вибору обмежать Договором. Наприклад пропишуть у договорі, що цілий рік або два роки, ви повинні обслуговуватись тільки в цьому сервісному центру по налаштуванню програм вашого комп'ютера. Іноді відбувається комбінація хитрощів, між ціною, і принципами обслуговування. Особисто мені така ідея не подобається, я волію їздити на замовлення, тільки при наявності проблем, їздити доводиться по всьому місту, а це коштує дорожче, чим "часта поява у клієнта" але за менші грошики.
  • - Комерційний хід сервісного центру "дешевше й ближче до замовника"деякі замовники перетворюють у свою вигоду. Такі замовники всіляко намагаються знайти виконавця, щоб буквально "задарма" ремонтувати й усувати проблеми в комп'ютері. Іноді бувають випадки, коли комп'ютер попросту не вилазить із поганої працездатності, не з вини замовника, не з вини виконавця. Побажання попросту висловлюються дріб'язковими й дотошно-пунктуальними, а з комп'ютером реально потрібно вирішувати питання глобально. Виходить так, що й замовник ніби правий, але й виконавець робить багато безкоштовної роботи, яка виявилася необхідністю усунення проблем у ході рішення основних завдань. Висновок один - прощатися з допитливою прив'язкою задля виконання неможливого, тому що процесуально важливі роботи не вважалися необхідними до оплати (комп'ютер не вигідний у ремонті, обом сторонам, замовник не готовий платити). Приклад такої ситуації зрівняємо з виїздом (до замовника в сусідньому кварталі) і обслуговуванням "автомобіля-копійки", який не може рухатися після прокатки кожних 50 км. У комп'ютері це виглядає так: блок живлення не стабільно барахлить, замовник не прагне виконувати ремонт материнської плати (вартість) а явні ознаки необхідного профілактичного ремонту присутні, раптом на час тестового місяця роботи залипає кнопка "живлення", мишка іноді дає "подвійний /потрійний клич" кнопкою й ламає софт (немає грошей на її заміну й ремонт), живлення в електромережі спонтанно вимикається в будь-який день. Фахівця з обслуговування потрібно пошкодувати й вибачити. І платити грошики! за кожний виклик, якщо він не піддається на почуття жалості.

3. Фірма - це прайс послуг

  • - Найпоширеніша практика фірм обслуговування комп'ютерів в 2005-2010 році це прив'язка до цілого спектра послуг. Практика прив'язки до прайсів з'явилася на основі організації праці й витрат на клієнта кваліфікованих знань працівника фірми. Згодом вона поширилася на обов'язкові пункти, навіть коли вони втрачають свій зміст при проведенні комплексних робіт. У комп'ютерній сфері кількість московських фірм росла як на "грибах", бізнес розширився й усі його методики тимчасово перекочували в Україну. Через щільний ринок, багато приватників стали відмовлятися від виїзних робіт і ремонту комп'ютерів у силу неможливості конкуренції. Фірмі завжди легко розділити трудові ресурси на "менеджера", "стаціонарного фахівця сервісного центру", "директора", "бухгалтера". Проблема замовника тільки в одному - він обдзвонить кілька самих топ-пошукових фірм в інтернеті, зрозуміє принцип обслуговування "як продиктує йому фірма з її регламентом прайс-листів". І що мені не подобається - подзвонивши після цих фірм до мене в сервісний центри, перше питання який я почую: "скільки коштує у вас тестування комп'ютера". Для мене ця людина вже "загублена", вона для мене майже як "зомбована". Клієнтові вже не потрібний ремонт, він не обговорює що зламалося в його комп'ютері - він запитує свою нову конкретну мету: "скільки коштує тестування", ну чи не правдиво дико. Просто дивує.

4. Бонус - моя відео-колекція кореспондентських розслідувань з несумлінними фірмами

Три відео:

  • - Шахраї по виклику або ремонт по російські
  • - Компанія Айвис I-Wis - шахраї!
  • - Ай-Вис ( i-wis ) Лохотрон з ремонту ноутбуків

Для тих, хто готовий до негативної інформації і звик робити висновки на чужих помилках, пропоную також подивитися Спеціальний кореспондентський проект "Обман за власним бажанням" в окремому вікні.

Сподіваюся, вам допоміг визначитися із цілями при пошуку рішень з ремонту комп'ютера або побутової техніки.

З пов. Бондар Роман

2015.04.14

 

 

ще новин

 



 
   
 

тел.  

(044) 332-91-50  міський/ CDMA

(096) 203-88-18  Kyivstar

 
 

 

http://shvidka.kiev.ua/






 
   
 
 
DVD -RW/+RW , LG SuperMulti Bulk
IDE/SATA на вибір, Б/В

Універсальний пристрій читання
та запису CD-R/RW, DVD-R/RW.
DDR-II 1Gb 800 MHz PC2-6400
NCP / Transcend / Hynix


Плата розширення оперативної пам'яті

110,00 грн. ($4,6)   

190,00 грн. ($7,9)   
 
 


(c) 2004-2014,  designed by /Tracker/